سه دلیل برای کار رسانه ای

درباره

سلسه گفتگوهای زنده تشکیلاتی

این قسمت فعالیت رسانه‌ای

گفتگویی داشتیم درباره تولید محصول رسانه‌ای موفق با مسعود اسماعیلی، کارشناس ارشد ارتباطات و مسئول سابق سامانه کالک ایشون ابتدای این گفتگو، به عنوان مقدمه، سه تا دلیل رو گفتن که چرا نیازه به کار رسانه‌ای و تولید محتوای رسانه‌ای ورود کرد؟

نمایش ادامه
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1400
مدت زمان: 
دسته: نگاشت
موضوع: تولید محصول رسانه‌ای موفق
بازدید: 55
نظرات
    ارسال

    دسترسی به این صفحه برای کاربران فعال ممکن است.

    برای ادامه به سایت وارد شوید:

    captcha

    اگر هنوز ثبت نام نکرده اید، ثبت نام کنید:

    captcha
    برای دسترسی فعال پس از ورود یا ثبت نام ، آن را فعال نمایید.